سفارش تبلیغ
صبا ویژن

دستگاه رفع موهای زائد اس اچ آر SHR

لیزر موهای زائد با دستگاهshr

اس اچ آر دستگاه لیزر نیست و طیف نوری هست ولی کارائی آن به قدری فوق العاده میباشد که دستگاه اس اچ آر را با دستگاه ایی مثل لیزر الکساندریت و دستگاه لیزر دایود مقایسه میکنند

 

SHRدائمی برای کاهش موی موی IPL یا IPL + RF (سبک)

SHR چیست؟

SHR مخفف Super Hair Removal است که گامی در جهت کاهش دائمی موها است. این فناوری توسط آلما لیزر اختراع شده است ، این پیشرفته ترین روش برای از بین بردن موهای ناخواسته است.

SHR سریعتر از IPL و لیزر سنتی است ، در مقایسه با آن ایمن تر و بدون درد است.

SHR چگونه کار می کند؟

SHR چگونه کار می کند ، یک رویکرد انقلابی است ، به این معنی که بمباران پوست شما با مقادیر زیاد ژول (انرژی) ، SHR چندین شلیک اما در ژول کم شلیک می کند ، در این صورت به آرامی فولیکول مو را به گرمای مورد نیاز و بیشتر گرم می کند. احساس گرما و احساس سوزن سوزن شدن است ، برخی از مشتریان آن را با یک ماساژ گرم مقایسه می کنند. SHR همچنین از فناوری In-Motion استفاده می کند ، جایی که قطعه دست همیشه روی پوست در حال حرکت است.
    
 لطفاً برای دیدن نحوه عملکرد SHR در عمل ، روی لینک زیر کلیک کنید


آیا دستگاه SHR برای انواع پوست مناسب است؟

SHR برای انواع پوست ، حتی برنزه کننده مناسب است ، این به دلیل تکنولوژی و تکنیک های مورد استفاده قابل دستیابی است. بر خلاف لیزر و IPL سنتی ، SHR می تواند در تمام طول سال بدون نیاز به پنهان شدن از خورشید باشد.

چند درمان مورد نیاز است؟

برای درمان کامل منطقه ، ممکن است 4-6 جلسه درمانی در فواصل چهار هفته انجام شود. یک رژیم چهار هفته ای برای حفظ اهمیت دارد به طوری که درمان های SHR موهای خود را در رشد مجدد چهار هفته ای خود دریافت کنند. برای پایان دوره شما 6-8 هفته فواصل لازم است.


IPL برای موهای زائد نسبتاً مؤثر است ، هیچ مشکلی در آن وجود ندارد ، IPL دارای محدودیت های خاصی ، سرعت کندتر است ، هنوز هم ایمن و موثر است.


Super Revomal (SHR) برای اهداف کلی موهای زائد استفاده می شود. قابل استفاده در هر نقطه از صورت تا اندامها است. با خیال راحت در مورد انواع پوست مفید است. و از همه جالب تر ، این یک درمان بدون درد است ...


فن آوری های سنتی با لیزر یا IPL از نیروی کمکی تقریباً 2-300 میلی ثانیه استفاده می کنند و انرژی زیادی را مصرف می کنند (25-35 ژول در یک سانتی متر مربع). انرژی از طریق ملانین که در آن گرمای 65-72 درجه سانتیگراد تولید می شود ، به ریشه مو منتقل می شود. انرژی فقط از طریق ملانین به ریشه فولیکول مو می رسد. پوست و گلبول های قرمز از ضریب جذب مشابه با ملانین برخوردار هستند و به همین دلیل میزان انرژی بالایی را که توسط روش های لیزر و IPL تولید می شود ، جذب می کنند.

از طرف دیگر ، فناوری SHR تنها از راه ملانین (50?) استفاده می کند و از فن آوری In-Motion ، به آرامی پوست را گرم می کند و باعث می شود تا به سمت فولیکول هایی که رشد مو ایجاد می کنند ، نفوذ کند.

دستگاه های معمولی ، که از فناوری SHR استفاده نمی کنند ، صرفاً انرژی را در امتداد ملانین به فولیکولها منتقل می کنند.

SHR به آرامی انرژی را از طریق پوست و از طریق ملانین به فولیکول های مو منتقل می کند.

تحقیقات نشان داده اند که یک روند گرمایش کندتر اما طولانی تر به طور قابل توجهی برای کاهش دائمی مو نسبت به سطح انرژی بالا و کوتاه موثر است. بنابراین ، هنگام استفاده از SHR ، دستگاه با استفاده از انرژی کم ، اما تکرار زیاد (حداکثر 10 هرتز ، یعنی 10 بار در ثانیه) به جای استفاده از روش سنتی با تک ، زیاد- از روی بافت چندین بار (در حال حرکت) منتقل می شود. تکانه های انرژی بنابراین ملانین مو و همچنین بافت سلولهای بنیادی با انرژی کم و با سرعت کم و در مدت زمان طولانی تری تا دمای راحت 45 درجه سانتیگراد گرم می شوند.