سفارش تبلیغ
صبا ویژن

آر اف فرکشنال یا آر اف سوزنی

آر اف فرکشنال

یک روش درمانی انقلابی که پوست شما را بطور واضح سفت کرده و علائم پیری را کاهش می دهد.
پوست را با سفت کردن پوست Fractional RF (فرکانس رادیویی) بریزید و ترمیم کنید. ترکیبی شگفت انگیز از فرکانس رادیویی و سوزن سوزن سوزنی باعث ایجاد یک واکنش شفابخش قدرتمند و طبیعی می شود که محکم به سفت شدن پوست ، بازسازی سلول و تولید کلاژن می شود. هدف قرار دادن خطوط ریز ، چین و چروک ، پوست شل ، علائم کشش و منافذ باز ، RF Fractional نتایج قابل مشاهده را ارائه می دهد ، با سه درمان در فواصل 4 هفته ای.

مشاوره کتاب پیدا کردن یک درمانگاه

فواید
مزایای سفت کننده پوست RF کسری!
 سفت و جوان سازی - لک ها ، تقویت و سفت شدن پوست ، کاهش ظاهر و خطوط و چین و چروک ها به عنوان بافت و رنگ پوست بهبود می یابد.

 کاهش علائم زخم و کشیدگی - با تحریک کلاژن جدید ، پوست سالم تر ، محکم تر و تصفیه شده می شود و در نتیجه بافت پوستی یکنواخت تر و کاهش دیدگی جای زخم ایجاد می شود.

 به حداقل رساندن منافذ باز - اندازه منافذ بطور قابل توجهی و بصری در طی 2-5 درمان بهبود می یابد.


آیا مهم نیست که منافذ مسدود شده را بزرگتر کنید؟ آیا پوست شما احساس خستگی و استحکام کمتری نسبت به گذشته دارد؟ آیا شروع به دیدن خطوط ریز و چین و چروک می کنید؟ آیا قرمزی باقیمانده از برآمدگی آکنه دارید؟

Fractional RF ترکیبی از دو روش درمانی است که توانایی تولید نتایج شگفت انگیز برای بسیاری از نگرانی ها و شرایط پوستی را دارد. این موارد عبارتند از: زخم ، خطوط ریز ، چین و چروک ، آکنه ، احتقان ، بافت پوست ، کشش ، علائم کشش و قرمزی عمومی.

Fractional RF یک فناوری جدید است که ترکیبی مضاعف از تمبر پوستی و فرکانس رادیویی دارد.

فرکانس رادیویی از انرژی برای گرم کردن بافت پوست استفاده می کند که باعث بازسازی بافت می شود و بنابراین تولید کلاژن و الاستین جدید را تقویت می کند.


از مهر و موم پوستی استفاده می شود تا به آرامی در پوست نفوذ کند و این امکان را فراهم می کند که فرکانس رادیویی از زیر سر سوزن ها عبور کرده و تا سطح عمیق تری در پوست نفوذ کند. مهر و موم پوستی همچنین به شکسته شدن بافت اسکار کمک می کند و فرمولاسیون کلاژن جدید را برای رشد از طریق فرورفتگی ها تحریک می کند و به همین دلیل باعث بهبود سطح پوست و بافت می شود.

RF کسری هر 4 هفته یک بار انجام می شود و ما معمولاً 3-6 درمان را توصیه می کنیم. این زمان کمترین زمان را دارد و فقط یک ساعت از وقت شما طول می کشد. هنگام خروج از مطب ، ممکن است شما قرمزی با آفتاب سوختگی اندک و گرمای کمی پوست داشته باشید. این به طور کلی در طی 24 ساعت اقامت دارد و شما می توانید روز بعد آرایش کنید.

پس برای چی منتظری؟ شما یک قدم از روشنی تر ، سفت تر ، یکنواخت و جوان تر به نظر می رسد! در حال حاضر با یکی از متخصصین پوستی در زمینه آموزش متخصصین ما در تماس باشید تا یک برنامه درمانی رایگان برای شما تهیه کند!


در مقابل میکرونیدلینگ سنتی
پوسته پوسته شده و پیری پوست با نازک شدن اپیدرم و درم مشخص می شود و با کاهش سطح کلاژن و در نتیجه ایجاد خطوط ریز ، چین و چروک ، تغییر رنگ و بافت و لطافت پوست همراه است. درمان پوسته پوسته شده بر اساس آسیب رساندن به درم است که منجر به نئوکلاژ شدن می شود. آسیب به درم منجر به تنظیم فعالیت آنزیم های مختلفی مانند متالوپروتئینازها و کلاژناز می شود که وظیفه حذف بافت قدیمی و رسوب بافت پوستی جدید را دارند. به طور سنتی ، از فن آوری های مبتنی بر لیزر برای زنده کردن پوست استفاده می شود. با این حال ، این درمانها در اثر بخشی ، اثرات سوء و خرابی بعد از درمان متفاوت است.

به تازگی ، ریزگرداندن رادیویی فرکانس (RF) به عنوان یک گزینه درمانی ظاهر شده است. میکرونیدلینگ به جای اینکه روی کل سطح تأثیر بگذارد ، باعث ایجاد صدمات حرارتی درم در مناطق میکروسکوپی می شود. بافت اطراف دست نخورده روند بهبود زخم را تسریع می کند ، زمان ریکاوری را کاهش می دهد و منجر به حداقل عوارض جانبی می شود.

میکرونیدلینگ
میکرونیدلینگ RF کسری یک فناوری با حداقل تهاجمی است که شامل استفاده از آرایه ای از سوزن های استریل بسیار ریز برای ایجاد زخم های میکروسکوپی در اعماق مختلف از پیش تعیین شده درم ، بدون آنکه در اپیدرم موثر باشد. انتقال انرژی منجر به ایجاد مجموعه ای از زخم های میکروسکوپی در درم می شود که بین بافت سالم قرار گرفته است. گرمایش مستقیم حرارتی درم منجر به تولید کلاژن جدید و ضخیم شدن متعاقب آن می شود. وجود اپیدرم دست نخورده و بافت پوستی اطراف آن منجر به لکه گیری مجدد سریع و در نتیجه حداقل خرابی و خطرات می شود. میکرونیدلینگ در درمان جای زخم ، آکنه ، چین و چروک و سایر علائم عکسبرداری و عکسبرداری مؤثر است. مطالعات همچنین نشان می دهد که میکرونیدلینگ فرکانس رادیویی کسری در درمان جای زخم های آکنه 2،3،4 و چروک 5 مؤثر است.

درد ناشی از میکرونیدلینگ فرکانس رادیویی کسری ممکن است بیشتر از میکرونیدلینگ سنتی باشد اما با استفاده از تکنیک های استاندارد کنترل درد قابل کنترل است. بی حسی موضعی مانند لیدوکائین که حداقل 30 دقیقه قبل از درمان اعمال می شود ، به طور کلی برای به حداقل رساندن ناراحتی در طول درمان کافی است. آر اف فرکشنال یک دستگاه رادیو فرکانس کسری میکرونیدل است که برای درمان احیای پوست بهینه شده است. این ماده با استفاده از انرژی پرتوی دوقلو دقیقاً دو قطبی برای تهیه میکرونیدلینگ فرکانس رادیویی کسری برای درمان فتوداژ ، ریتیدها ، جای زخم های آکنه ، استریا و سایر اشکال زخم استفاده می کند. Secret RF قبل و بعد از درمان
راز RF به ویژه در درمان زخم ها و چین و چروک ها مؤثر است و برای معالجه انواع پوست با حداقل خطر ابتلا به پرفشاری یا افت فشار خون مناسب است.
آر اف سوزنی همه کاره است و دارای یک دستگیره 64 پین و یک دستگیره 25 پین با نفوذ سوزن قابل تنظیم از 0.5 میلی متر به 3.5 میلی متر است. هندپیس 64 پین دارای سوزنهای نیمه عایق بوده و برای درمان کارآمد مناطق بزرگتر نیز مفید است ، در حالی که از این دستگیره 25 پین می توان با سوزنهای نیمه عایق یا عایق بندی نشده برای درمان مناطق کوچکتر استفاده کرد. دستگیره عایق بندی شده 25 پین برای انواع پوست I-III توصیه می شود.
راز RF یک تکنیک ایمن ، قابل اعتماد و قابل تحمل برای احیای پوست با کمبود و بدون خرابی است. به طور کلی این درمان فقط 15-20 دقیقه طول می کشد و برای دستیابی به بهترین نتیجه به حداقل 3 درمان نیاز دارد.
آنچه در مورد آر اف فرکشنال از آن قدردانی می کنم این است که من می توانم هر یک از روشهای درمانی را به بیمار شخصی که در حال معالجه هستم ، سفارشی سازی کنم و از آنجا که ما دو نوع سوزن داریم ، می توان این روشها را بر روی انواع پوست و در تمام سال انجام داد